Εγγύηση

Εγγύηση ποιότητας

Εάν έχετε αγοράσει κάποιο ηλεκτρονικό προϊόν που καλύπτεται από εγγύηση καλής λειτουργίας από τον κατασκευαστή θα τηρηθεί η εγγύηση όπως την ορίζει η τρέχουσα Ευρωπαϊκή νομοθεσία και οι όροι ορθής χρήσης της συσκευής σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρία.

Αν τα προϊόντα ειναι εντός εγγύησης και συνοδευονται με τα ανάλογα τιμολόγια/αποδείξεις μπορούν να επισκευαστούν η να αντικατασταθούν όντος 30 ημερών. Κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, εάν υπάρξει πρόβλημα με το προϊόν σας παρέχουμε ταχεία επισκευή εφόσον είναι διαθέσιμη η αντικατάσταση ενός ελαττωματικού προϊόντος, το προϊόν πρέπει να είναι απαλλαγμένο από βλάβες που προκαλούνται από ατύχημα, αμέλεια, κακή χρήση η φυσιολογική φθορά.

Τα προϊόντα που μας επιστέφονται, ελέγχονται και εξετάζονται από το συνεργείο επισκευών μας. Η αντικατάσταση θα εγκριθεί εφόσον βρεθεί ελάττωμα που δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη.

Σε περίπτωση αδυναμίας αντικατάστασης του προβληματικού προϊόντος λογά μη διαθεσιμότητας, θα προσφερθεί ένα εναλλακτικό προϊόν. Εάν δεν εντοπιστεί κανένα ελάττωμα από το συνεργείο αποσκευών μας, το προϊόν θα επιστραφεί σε εσάς και η επιστροφή παράδοσης θα γίνει με επιβάρυνση του πελάτη.

Η Ledstar.gr δε φέρει καμια ευθύνη: 

  • Για οπουδήποτε έμμεση ή επακόλουθη απώλεια ή ζημία που προκύπτει από οποιοδήποτε πρόβλημα και ο πελάτης δεν το έχει δηλώσει στην εταιρία, σύμφωνα με την παρακάτω διαδικασία.
  • Για τεχνικά προβλήματα που έχουν προκληθεί από συνδυασμό προϊόντων της εταιρίας μας, με αλλά μη συμβατά προϊόντα κατά την εγκατάσταση.
  • Τα έξοδα τοποθέτησης, αφαίρεσης και επανατοποθέτησης των προϊόντων βαραίνουν αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη και σε καμία περίπτωση με την Ledstar.gr.

Όλα τα επιστρεφόμενα αγαθά ελέγχονται για ζημίες και αυθεντικότητα. Εάν η εταιρία μας ανακαλύψει οποιοδήποτε ελάττωμα, διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε της αντικατάσταση και επιστροφή προϊόντων προς τον πελάτη

Η διαδικασία επιστροφής προϊόντων έχει ως εξής:  

1) Απευθύνεστε στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, συμπληρώστε την φόρμα επιστροφής που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας στην εξυπηρέτηση πελατών ή με fax στο 2311-245000 περιγράφοντας το πρόβλημα. Η ομάδα μας λαμβάνει το μήνυμα και σας αποστέλλει μια έγκριση.

2) Έπειτα από την έγκριση, αποστέλλετε τα ελαττωματικά προϊόντα για έλεγχο συνοδευόμενα με το αντίστοιχο δελτίο αποστολής ή απόδειξη λιανικής. Προϊόντα που δεν συνοδεύονται με τα παραπάνω δελτία δεν γίνονται δεκτά.

3) Ο χρόνος αντικατάστασης έγκειται από 1-30 ημέρες, ανάλογα τη διαθεσιμότητα.

4) Ενημερώνεστε για την επιστροφή, αντικατάσταση ή επισκευή των προϊόντων

Οι επιστροφές ελαττωματικών και μη ελαττωματικών προϊόντων γίνονται με την ACSCourier, ΕΛΤΑ Courier είτε με μεταφορική (μεγάλα δέματα) και πάντα έπειτα από συνεννόηση με την εταιρία. Σε διαφορετική περίπτωση το κόστος αποστολής επιβαρύνει τον ίδιο τον πελάτη.