​Επιστροφές

Στο Ledstar.gr μπορείτε να επιστρέψετε κάτι που τελικά δεν σας άρεσε!

Στόχος μας είναι η απόλυτη ικανοποίηση σας από τις αγορές που κάνετε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Έτσι προσφέρουμε την δυνατότητα επιστροφής προϊόντων για αντικατάσταση μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παράδοση τους, βάση των εγγράφων παραλαβής.

Η διαδικασία επιστροφής είναι απλή και τυποποιημένη συμπληρώστε εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος, την φόρμα επιστροφής που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας Ledstar.gr, περιγράφοντας την αίτια προκειμένου να εγκριθεί η επιστροφή του.

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, αρκεί να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις.

Γενικοί όροι επιστροφής

Εμείς έχουμε εξασφαλίσει ότι η προετοιμασία αποστολής και ο ποιοτικός έλεγχος των προϊόντων μας είναι ο καλύτερος δυνατός. Ωστόσο σε περίπτωση δικού μας λάθους (αποστολή λανθασμένου προϊόντος) η ledstar.gr αποδέχεται την ευθύνη και θα αναλάβουμε εμείς το κόστος επιστροφής.

Η ledstar.gr διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει την επιστροφή εφόσον αυτή δεν είναι σύμφωνη με τους όρους επιστροφής της Ledstar.gr.

Οι επιστροφές(αλλάξατε γνώμη) γίνονται δέκτες μόνο εφόσον έχουν σταλεί με ΕΛΤΑ Courier και με χρέωση αποστολέα(δίκη σας) 

Σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε αυτό τον τρόπο αποστολής των προϊόντων πίσω σε μας, ειδικά αν η αξία των προϊόντων είναι μεγάλη. Δεν μπορούμε να δεχτούμε την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα προϊόντα που χάνονται κατά τη διάρκεια της επιστροφής.

Πολιτική επιστροφών

Όλες οι επιστροφές πρέπει να λαμβάνονται στην αρχική κατάσταση που παραλάβατε το προϊόν, χωρίς φθορές και σε κατάσταση που το προϊόν να μπορεί να πωληθεί ξανά.

Σε περίπτωση επιστροφής παρακαλούμε να προσέχετε να μην καταστρέψετε την αρχική συσκευασία τους και να μην προκαλέσετε φθορές στα προϊόντα δοκιμάζοντας τα.

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί μαζί με το συνοδευτικό υλικό που βρισκόταν εξαρχής στην συσκευασία (καρτελάκια, αξεσουάρ, ανταλλακτικά,απόδειξη αγοράς, εγγύηση, οδηγίες χρήσης)

Στην περίπτωση επιστροφής λόγω υπαναχώρησης (αλλάξατε γνώμη) τα έξοδα αποστολής προϊόντων προς την επιχείρηση, επιβαρύνουν τον πελάτη. Η επιστροφές με χρέωση παραλήπτη δεν γίνονται δέκτες.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος το προϊόν θα αντικατασταθεί με ένα ίδιο μη-ελαττωματικό προϊόν με δικό μας κόστος μεταφοράς. Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει άμεσα το προϊόν που παρέλαβε και να ενημερώσει για οποιοδήποτε ελάττωμα εντός διαστήματος 5 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Με το πέρασμα των 5 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης ο πελάτης αποδέχεται ότι το προϊόν είναι ιδιοκτησία του και ότι ζημιά προκληθεί στο προϊόν μεταγενέστερα είναι ευθύνη δική του.

Εγγύηση ποιότητας

Εάν έχετε αγοράσει κάποιο ηλεκτρονικό προϊόν που καλύπτεται από εγγύηση καλής λειτουργίας από τον κατασκευαστή θα τηρηθεί η εγγύηση όπως την ορίζει η τρέχουσα Ευρωπαϊκή νομοθεσία και οι όροι ορθής χρήσης της συσκευής σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρία.